NYHED: En Pilates Forening på tværs af retninger!

by admin

josef side refVi er en forening som har været undervejs i mere end 2 år – og nu er vi klar til at møde verden!

Vores formål er, at udbrede kendskabet til Pilates i Danmark og vi er en sammenslutning af instruktører med meget forskellig baggrund og uddannelse. Fælles er, at vi alle brænder for vores fag, at vi elsker Pilates og det at arbejde med mennesker og kroppen og vi ønsker, at gøre det nemmere for dig, at navigere rundt i alle de tilbud der findes derude.

Her kan du søge information om hvordan du vælger en uddannelse hvis du ønsker det, hvad du kan kigge efter som kunde der ønsker et seriøst træningssted og hvad du som behandler skal være opmærksom på, når du henviser dine patienter til at finde et sted at dyrker Pilates.

Vores mål er, at informere så du kan træffe et oplyst valg og vi ønsker at bidrage til, at alle får mulighed for at højne deres niveau. Vi tilbyder sparring, information, hjælp og vejledning.

Foreningens motto: “Jo mere du ved, des mere ved du at du ikke ved!”

Vi håber, at du og dine kollegaer vil tage godt imod os og at du vil sætte pris på det arbejde vi har gjort for at lave en fælles platform til at fremme kendskabet til Pilates!

Kh Jessie, Hanna og Sara

Pilates Forening Danmark