Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /var/www/pilatesforeningdanmark.dk/public_html/nyt/wp-includes/plugin.php on line 579

Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /var/www/pilatesforeningdanmark.dk/public_html/nyt/wp-includes/plugin.php on line 579
Uddannelser | Pilates Forening Danmark

Uddannelser

I foreningen skelnes imellem Matwork og Comprehensive uddannelser og medlemsskaber, og du finder her en liste over begge typer. Vær opmærksom på, at nogle studieretninger bryder sin Comprehensive op i del-diplomer og del-uddannelser, mens du hos andre får alt på en gang.

Krav til Matwork miminum 100 timers uddannelse

Krav til Comprehensive minimum 450-600 timers uddannelse

Forhånds godkendte Pilates uddannelser til direkte optag i PFD:

• Alan Herdman Pilates
  • Balanced Body University
  • Basi Pilates
  • Body Control Pilates
  • Peak Pilates
  • Pilates Foundation
  • Polestar Pilates
  • Power Pilates
  • Romana’s Pilates
  • Stott Pilates
  • The Pilates Standard

Har du en anden uddannelse end ovennævnte eller har du istedet stået i lære i flere år i et studio hos en international anerkendt Pilates instruktør og ønsker du optag, kontakt da foreningen på info@pilatesforeningdanmark.dk for godkendelse. Indsend gerne information vedr. uddannelsens indhold, antal praktiktimer og grundlæggere.